Zate objem



Ogledalo,
ti si kot čudna slika:
gladka, zrcalna,
kot jaz velika!
Ponavljaš za mano
vsak gib in utrip,
kot da ti je vse že  znano!

(Bina Štampe Žmavc)

Pred časom me je Helenina objava spodbudila, da pokukam med skrite, pozabljene zaklade na moji ustvarjalni mizici ... sem našla dva pravokotnika, ki sem ju embosirala z motivom divje rože in  nastali  sta dve podobni voščilnici -
na prvi pogled kot original in odsev v ogledalu ...


Prva je skupaj s pikapokoma odletela k prijateljici ...


... druga še čaka, da v dneh, ki prihajajo, razveseli še nekoga  ...

Na obeh sem prvič uporabila rezalno šablono za izrez čipkastega traku v katerega lahko vpelješ vrvico - tako zelo mi je všeč :)




Deliti objeme je nekaj prelepega, saj si vedno objet tudi sam ...
... objemati se da tudi na daljavo - v zadnjem času 
to počnem večkrat na dan ...
... objemati pa moramo tudi sebe - čim večkrat, tem bolje ...

En objem - na daljavo, pa naj bo tudi Zate,

Majda

Voščilnici dodajam v:
galerijo Najlepšega para šablone:  romantični okvirji, pravokotnik s šivi, Zate objem
Cute Card Thursday - embossing
The Crafter's Cafe - black and white and ... red
Moving Along With the Times - things that fly - lady bug
Always Fun - going in circles
Craft Rocket - animal kingdom - lady bug



Komentarji

  1. Hi,
    what a wonderful card, and such a great design too.
    Love the wonderful colours.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogosto se da iz česa pozabljenega ali takrat neuporabnega, kasneje izdelati kaj lepega, kakor je tudi tebi uspelo. Zelo močni, energični in krasni sta. Pozdrav k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za virtualni objem in ustvarjalni objem v dveh krasnih voščilnicah. Drzna barvna kombinacija :) Deluje zelo elegantno in rahlo skrivnostno. Vidiš, spomnila si me, da se tudi pri meni nekje valja šablona za trak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala in vračam objem. Čudoviti sta, obe in ta trak je res poseben.

    OdgovoriIzbriši
  5. I really like the red, white and black color scheme - and your use of the ribbon thru the lace is a wonderful choice to embellish these cards! Thank you so much for sharing your project and creativity at 613 Ave C!
    ~ginny, DT for 613 Ave C: [ATG]
    Owner: RubberMAD (GettyCollection.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo, lepo, da ti je bila moja voščilnica v navdih. Naredila si dve prav super voščilnici močnih barv in tako zelo všečni s to čipko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Včasih je dobro, da kakšna stvar ostane malo pozabljena, in ko ideja dozori nastanejo takšne lepotice kot sta tvoji.
    Vračam en ustvarjalni objem na daljavo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si uporabila, kar si našla na svoji ustavrjalni mizi. Krasni zahvalnici sta.

    OdgovoriIzbriši
  9. u kako sta luštni, trakec men čipkama prav krasno pride :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Both card are so pretty! I love the colors! Thanks for joining us at Always Fun Challenges! Cyndi, DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala in vračam objem. Čudoviti sta, obe in ta trak je res poseben.

    ผลบอลเมื่อคืน

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello, Majda! Your cards are AMAZING. I love them, and SO grateful to have you link up with us. It's always a treat to have you play along. Have a blessed week.
    Karen L
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti sta obe! Se mi zdi, da se kar premalo krat poslužujemo takih barvnih kombinacij, čeprav je končni efekt zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  14. Enkratni sta in barvna kombinacija je čudovito energična!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar