Modro, rjavo, bela voščičnica




Sreča je dišava, 
ki je ne moreš izliti na druge, 
ne da bi poškropila tudi tebe!

(neznani avtor)

 Tisti, ki me bolje poznate, veste, kako pogrešam 
mojo potepinsko medvedko ... Tu in tam mi jo uspe presenetiti na daljavo s pomočjo dobrih vil in vilincev... 
In takrat je tako lepoooo, 
saj sreča izdatno poškropi tudi tebe!

Zato mi je bila izdelava danes objavljene voščilnice še v večje veselje, saj sem bila tokrat vilinska pomočnica ali še bolje  "Božičkova" poletna pomočnica jaz sama ...

Se sprašuješ kako in zakaj? Grem od začetka ...
Zaradi naše potepinke sem postala "pozorna" na Jasno, ki se že nekaj let potepa po Pacifiku. V moj e nabiralnik tako že tretje leto vsak teden prispejo njene novičke in včasih se mi zaradi njenega srčnega pisanja zazdi, da sem z njo na jadrnici tudi sama. 
Kako je živeti na jadrnici je opisala v svoji knjigi:


Kdo ve, morda se še kdo med vami odloči podpreti njen način življenja - več o tem pa na povezavi do nje :)

Najine poti so se križale na različne načine in vse pustile res lepe sledi. 
Tokrat me je prosila, da v njenem imenu pošljem voščilnico - zahvalnico njeni dobri prijateljici. Prijateljico mi je tako dobro opisala, da imam občutek, kot da jo poznam ;)


In tako je nastala zahvalnica ...




... in voščilnica v enem ...


Za njena dva, ki sedita na klopci, sem dodala mini tresočko z delfinom, ki med vsakim skokom trosi čarobni prah in osrečuje vse naokrog, kot mala dva mamico...
Linico lahko tudi odpreta, da ga vidita bliže, še bliže...


Ker radi šotorijo, je šotor postavljen pod srčno zastavo, na voščilnici pa je srčkov kar sedem, za pravljično prihodnost  :)



V notranjosti so mi bile v veliko pomoč Tinine štampiljke iz katerih sem sestavila voščilo zanjo - kakšno, pa naj bo skrivnost, saj mora imeti vsaka fejst punca kakšno:)



                        




Včeraj je slavljenka voščilnico dobila in s svojo srečo izdatno poškropila tudi mene... 

"Na balkonu ugotovim, da mi je poštar, ki ne gre nikoli na teraso, pustil pošto na sušilu za perilo in zraven VEEEELIKA kuverta...še otroci so začeli skakati od pričakovanja. VOŠČILNICA ZAME in to od nekoga, ki me res dobro pozna očitno. Ja Jasna, moje življenje je točno ta voščilnica, z vsem kar imam res rada in hkrati točno tako razdvojena, čeprav vem, da je privilegij biti na dveh tako lepih koncih, ter z željami, ki so tudi moje. NAJLEPŠA VOŠČILNICA NA SVETU! In izjavim...OD JASNE!!!...in otroka... Z BARKE!? Ja miške, od Jasne z jadrnice, z drugega konca sveta.



Neprecenljivo!


Naj se kaj srčnega danes zgodi  tudi tebi!

Majda


TUDI OVOJNICA ZA FEJST PUNCO NE MORE BITI NAVADNA :-)


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para -  tagec s srčkom, srčki, svetilka, šablona hvala in zgoraj omenjene štampiljke
Creative Knockouts - birthday wishes
613 Avenue - monochrome
Craftyhazelnuts - patterned paper

Komentarji

  1. Majda, kako lepo si spet združila polno podrobnosti v eno krasno celoto, vsako z določenim namenom oz. vzrokom. Vedno me navduši tvoje prepletanje ...Imej srčni vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa voščilnica in zagotovo še lepši občutki, ko si nekoga tako lepo razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh... tale voščilnica je pa res prava mojstrovina :). Same super ideje se rojevajo v tvojem ustvarjalnem kotičku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. perfektna je, toliko lepih detajlov in krasnih podrobnosti. ja, prav neverjetno vse skupaj ... lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja objava ne gre nikoli pri meni mimo v enem branju; berem, gledam, grem nazaj in berem in sem veeeeednooo do konca in nazaj navdušena. Tudi ta je polna simbolike, malih skrivnosti, drobnih pozornosti - joj kolk mi otežuješ življenje - zakaj?:) - ker ti enostavno malce zavidam, kako lepo združuješ vse te tvoje sposobnosti - pisanje in čudovit smisel za ustvarjanje. A veš kaj, odlično je vse skupaj in čestitke. Pozdravček od mene, ki sem že po dopustu, vendar še nisem prišla v prave tirnice - mogoče mi uspe. Imej lep preostanek nedelje in seveda čudovit in ustvarjalen teden, ki je pred teboj<3

    OdgovoriIzbriši
  6. Z zanimanjem sem prebrala ozadje nastanka te bogate voščilnice. Koliko detajlov si uspela združiti in smiselno vključiti. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, spet si naredila čudovito, bogato in krasno sestavljeno voščilnico :-)) Koliko krasnih detajlov je spet na njej in kako super si jo sestavila kot jo znaš le ti. Parček se mi še posebej dopade. Tudi izbor bar je krasen.
    Pozdravček z morja :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty card. I love all of the details. So glad you shared over at Inspiration Destination.
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments
    Paper Play Sketches

    OdgovoriIzbriši
  9. Majda...kako čudovito si uspelo širiti srečo... Zlata duša, z zlatimi rokami...

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card with pretty paper. Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge this month. Hugs Agnieszka chanya13

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar